[Fanda] povídky od Čapka

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Neděle Leden 6 05:49:16 CET 2019

Dobré ráno Jarko,

na youtube jsem našel seznam videí se 44 namluvenými povídkami od Karla Čapka. Případem Dr. Mejzlíka ten seznam videí začíná. Postupně se vám přehraje všech těch 44 videí. Tady je ten odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=566cW-DZYyQ&index=1&list=PLDkUZcatfZJDTgYHhxtyRtFh26pjV74dx
Pod každým videem na youtube bývá krátký popis videa. V něm byste možná našla nějaké podrobnosti, po kterých ste se ptala. Samozřejmě extistují způsoby, jak videa z youtube stáhnout. ale nejde stáhnout najednou všechna videa od jednoho autora, která jsou na youtube uložena. Doporučuji vám stahovat audio nahrávky ze stránek Knihovny a tiskárny pro nevidomé na této adrese: https://biblio.oui.technology/biblio/catalog Před stahováním je tam třeba se samozřejmě zaregistrovat. Pokud tam ještě zaregistrovaná nejste, napište na tento email a oni vám pomohou s registrací:  biblio na ktn.cz
Nechci tu kecat, ale myslím, že se audio soubory dají stáhnout jenom z této digitální knihovny pro zrakově postižené. Když si to stáhnete od nich, budete to mít rovnou ve formátu mp3 a budete si to moci nahrát do mp3 přehrávače nebo mobilu a pouštět si to z nich.
Kdyby něco, klidně se ptejte.
Radek

> Od: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
> Komu: "Konference" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 05.01.2019 23:56
> Předmět: [Fanda] povídky od Čapka

            Dobrý den,
 na youtube jsem našla povídky K. Čapka, ale koukám, že nemám všechny např. Případ Dr. Mejzlíka od V. Postráneckého. Kolik vlastně vyšlo CD s těmito povídkami? Dá se nějak na youtubu dohledat rok a jak se to CD  jmenuje?
 Dají se ta videa nebo to mluvené slovo z youtubu stahnout? Když se tam dá nějaký autor, může člověk mít stažené od něj vše?
 Jarka