[Fanda] Doplněk počasí pro NVDA.

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Leden 4 17:58:07 CET 2019

Pozdravujem,

môžem potvrdiť, že ani mne doplnok momentálne nefunguje, objavuje sa mi
rovnaká chybová hláška. Včera určite šiel, myslím, že aj dnes
predpoludním, no teraz už nie. Možno je to na serveroch, každopádne, ak
bude nefunkčnosť pretrvávať, tak napíšem autorovi a on snáď dá vedieť,
čo sa deje.

Dňa 4. 1. 2019 o 17:16 Martina Ribárová napísal(a):