[Fanda] Doplněk počasí pro NVDA.

Lenka Kočová lenka.kocova2 na seznam.cz
Pátek Leden 4 17:51:00 CET 2019

Dobrý den na konferenci,
Mně doplněk také hlásí tu též chybu, že nemůže přijíat data. Přitom internet
mi funguje normálně. Takže možná je porucha někde na straně doplňku.
Lenka Kočová

-----Původní zpráva-----
Od: Martina Ribárová
Datum: 4. ledna 2019 17:16
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Doplněk počasí pro NVDA.

Dobrý páteční večer přeji na konferenci,

nechci zde vyvolávat nějaké poplašné zprávy, opět jsem asi jediná, kdo se
ohledně tohoto tématu ozývá, zatím jsem nenašla od nikoho příspěvek. Buď
jsou všichni ostatní trpělivější než já a nebo jim to funguje.

Nicméně cca od včerejšího večera mi vůbec nefunguje doplněk počasí pro NVDA.

Hlásí mi to, že:

Nemůžu přijímat data, ověřte funkčnost internetového připojení, nebo
opakujte později.

Internet mi však funguje úplně normálně, zkusila jsem i restart počítače,
počítač byl i dnes po nějakou dobu vypnutý, avšak stav zůstává stále
neměnný.

Zkoušela jsem i vyhledat novou aktualizaci doplňku, ale hlásí mi to, že není
k dispozici nová verze.

A tak se chci zeptat, když mi internet funguje, zda to dělá ještě někomu
jinému, nebo kde může být problém, zda na straně serveru, přijímajícího
počasí a jak dlouho to asi tak bude trvat?

Děkuji předem za případnou odpověď a přeji krásný, ač zasněžený, víkend.
Martina Ribárová.