[Fanda] Prevody PDF do textu.

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Leden 4 17:25:22 CET 2019

Ja som kedysi úspešne použil tento nástroj

https://smallpdf.com/unlock-pdf

Je pravda, že je to online služba a neviem, čo sa s tým pdf súborom
stane, ale ak tam nemáte citlivé údaje, hádam to nebude problém.
Výsledkom bude ale to, že dostaneme pdf bez hesla. Stále ale nemusí byť
čitateľné. Návody v tomto bývajú zvlášť zapeklité, mám tu návod, v
ktorom ani finereader moc nepomohol, lebo čo a kedy stlačiť na zariadení
je naznačené v obrázkoch.

Dňa 03.01.2019 o 16:46 Miroslav Lacina napísal(a):