[Fanda] Doplněk počasí pro NVDA.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pátek Leden 4 17:16:01 CET 2019

Dobrý páteční večer přeji na konferenci,

nechci zde vyvolávat nějaké poplašné zprávy, opět jsem asi jediná, kdo se ohledně tohoto tématu ozývá, zatím jsem nenašla od nikoho příspěvek. Buď jsou všichni ostatní trpělivější než já a nebo jim to funguje.

Nicméně cca od včerejšího večera mi vůbec nefunguje doplněk počasí pro NVDA.

Hlásí mi to, že:

Nemůžu přijímat data, ověřte funkčnost internetového připojení, nebo opakujte později.

Internet mi však funguje úplně normálně, zkusila jsem i restart počítače, počítač byl i dnes po nějakou dobu vypnutý, avšak stav zůstává stále neměnný.

Zkoušela jsem i vyhledat novou aktualizaci doplňku, ale hlásí mi to, že není k dispozici nová verze.

A tak se chci zeptat, když mi internet funguje, zda to dělá ještě někomu jinému, nebo kde může být problém, zda na straně serveru, přijímajícího počasí a jak dlouho to asi tak bude trvat?

Děkuji předem za případnou odpověď a přeji krásný, ač zasněžený, víkend. Martina Ribárová.