[Fanda] Doc to txt mi už funguje

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Leden 4 16:20:56 CET 2019

Ahoj.
To je dobře, že už ti to jde.
Už dřív jsem slyšel, že některé antivirové programy nemají rády stránky pana Fenzika. Pro příště už budeme vědět, že za problémy při stahování nebo instalaci jeho programů budou asi moct oni.
Radek
> Od: "Jarek Krcmar" <krcmar1 na volny.cz>
> Komu: "fanda na elsa.cvut.cz" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 04.01.2019 15:44
> Předmět: [Fanda] Doc to txt mi už funguje

Milí fandové,

s konečnou platností vám chci oznámit, že program Doc2txt mi už funguje.

Bylo nutné v Esetu vypnout antivitrovou ochranu a ze stránky

www.fenzik.cz si stáhnout program ještě jednou.

Důvod, proč mi program nešel stáhnout byl zřejmě ten, že nebyl stažený celý.

Jarek