[Fanda] Hra k vyzkoušení

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Leden 4 10:25:56 CET 2019

Dobrý deň, ja som pri testovaní narazil na problém, kedy mi niektoré
hodnoty boli čítané iba pri pohybe pravou šípkou, nie však ľavou. Tuším
to bolo vtedy, ak som stál na prázdnom políčku a pohol sa šípkou vľavo.
Vtedy mi NVDA neprečítalo nič, avšak ešte raz stisk ľavej šípky a
následný stisk pravej už ohlásil dané číslo. Myslím, že pri pohybe z
prázdneho políčka hore alebo dole sa toto nedialo, ale nie som si teraz
istý, skúšal som to len chvíľu. Š K

Dňa 4. 1. 2019 o 9:59 Peter Halada napísal(a):