[Fanda] Ovládání sušičky mobilem

Radim Charvát charvat na braillnet.cz
Pátek Leden 4 05:41:22 CET 2019

Dobrý den,

naváži na zmínku o sušičce Candy. Tento výrobce má model s menším
rozměrem oproti těm ostatním (konkrétně CS4 H7A1DE-S), což se hodí,
pokud člověk nemá místa nazbyt. Pro výrobky Candy s technologií Smart
Touch, což se týká i uvedeného modelu,  lze stáhnout aplikaci Symplify,
která je celkem dobře přístupná s odečítači v obou platformách. Pokud
však máte telefon s Androidem a NFC, tak se přes telefon dají pohodlně
spouštět nejen vestavěné programy v sušičce, ale i další dodatečné
programy dostupné pouze v uvedené aplikaci. Obdobné by se mělo týkat i
praček.

Přeji příjemný den

Radim Charvát