[Fanda] Hra k vyzkoušení

Magdaléna Javorová magdalenajavorova na gmail.com
Čtvrtek Leden 3 18:40:07 CET 2019

  Prepáč, máš pravdu, ale dalo mi to trochu pohňúť rozumom, aby som na
to prišla, ale mňa to baví hlavne preto lebo som to mala v takom
štvorcovom púzdre akurát do ruky a prstom som čísla posúvala, ale za 10
min som to mala hotové