[Fanda] Prevody PDF do textu.

Lukáš Vámoš lukas.vamos na gmail.com
Čtvrtek Leden 3 16:26:24 CET 2019

Na tohle funguje pěkně program Pdf password removal, ale neplacená
verze převede jen určité množství stránek. A jestli máte i NVDA, tak
vyzkoušejte funkci OCR:
otevřete pdfko v Adobe readeru a stiskněte insert +r. Po chvíli se vám
zpřístupní text dané stránky, v němž se můžete pohybovat klasickými
příkazy pro pohyb v textu. Rozpoznává to i zaheslovaná pdf, ale
nevýhoda je v tom, že se musí číst každá stránka zvlášť.

Lukáš Vámoš