[Fanda] Problém s uložením souboru

Čtvrtek Leden 3 13:23:43 CET 2019

Dobré odpoledne Petro,

na stránce s výsledky konverze je v tabulce nad položkami pro uložení
na Dropbox či Google Disk normálně řádek nadepsaný "File URL", ze
kterého si můžete rovnou stáhnout .MP3 soubor.

Stejně tak pokud na předchozí stránce místo odkazu Save, který Vám
nabídne výše zmíněných několik možností, potvrdíte o dvě položky dříve
přímo odkaz na .MP3 soubor...

Hezký den.

Michal Jungmann