[Fanda] Pointes Media Downloader - úspěšné stažení a složka je prázdná!!!

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Leden 3 01:12:09 CET 2019

Po soukromé konverzaci s Milošem jsme došli k závěru, že některá videa z Facebooku nejdou stáhnout programem Pointes Média Downloader ani jinými běžnými prostředky. Jedná se o videa, na kterých jsou nějací lidé označeni. V rámci ochrany soukromí si tato videa strejda Fejsbůk pravděpodobně víc chrání. Miloš si myslí, že by to šlo vyřešit nějakou změnou ve vlastním nastavení Facebooku. Já to nevylučuji, ale naši situaci by to nevyřešilo. Lepší než psát tomu člověku, aby si kvůli nám změnil nastavení Facebooku, by bylo ho rovnou požádat, aby nám to video poslal :))
Jo a o tom, že Pointes Média Downloader napíše po každém pokusu o stažení videa, že bylo video úspěšně staženo, se tu už asi psalo...

Radek

> Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 31.12.2018 12:17
> Předmět: Re: [Fanda]	Pointes Media Downloader - úspěšné stažení a složka je prázdná!!!

Možná je to tohle - Nastavení (v mobilní verzi Facebooku) - Vaše informace
nq Facebooku (asi uprostřed) - Stažení Vašich informací a uvnitř jsou
zaškrtávátka a tam je taky Fotky a videa - máš to nezaškrtnuté? Asi ano ..
Ale docela bych si to rád ověřil. Miloš