[Fanda] Ovládání sušičky mobilem

Petr Lokvenc lokvencpetr44 na gmail.com
Středa Leden 2 21:20:19 CET 2019

Dobrý večer,
posílám odkaz na sušičku, kterou máme od listopadu,
https://www.mall.cz/kondenzacni-susicky/candy-cs-h10a2de-s
má hmatná tlačítka, ale jsou tam i dotyková, programátor při každém otočení cvakne a pípne, když je sušička vypnutá, pípne o oktávu níž. Energetická třída A++, tepelné čerpadlo a dá se ovládat z mobilu, ale netuším, jak je nám to přístupné. Pípá každou fázi sušení. Sušička ušetří hodně vlhkosti v bytě, která jde do stěn a tvoří se pak plíseň, ale trochu se bojím účtu za elektřinu, ale něco za něco. Petr
-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] Ovládání sušičky mobilem
Od: Lukáš Vámoš <lukas.vamos na gmail.com>
Datum: 02.01.2019 15.06

Tahle sušička stejně jako jedna podobná od AEG má dotykový displej,
hmatná jsou jen dotyková tlačítka - zapnutí pračky a start programu.
Proto se zajímám o ovládání přes telefon. Zatím jsem nenašel úspornou
sušičku s tepelným čerpadlem, ale přitom s klasickými tlačítky.

Sušák, samozřejmě, mám, ale pro sušičku jsem se rozhodl, protože máme
malý byt, kde už i sušák na prádlo začíná dost překážet. A když je
toho prádla víc, musím zatopit v pokoji, v koupelně i v kuchyni a
ověsit prádlem, co se dá. Takže kvůli prádlu pořád topím jak blázen, i
když je barák zateplený a v podstatě nás vyhřívají okolní partaje.
Takže tak.

Lukáš Vámoš