[Fanda] Circumauralni sluchatka

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Středa Leden 2 18:53:34 CET 2019

Ahoj fandové. Máte někdo zkušenost s circumaurálními sluchátky, u kterých
náušníky obepínají uši a sluchátka jsou hodně velká? Zajímalo by mě, jestli
zvuk z nich zní jinak a to i u sluchátek, která mají stejný průměr měniče
jako supraaurální. Nebo zní dá se říct stejně, jen je větší utlumení od
okolních zvuků. Takovým případem jsou třeba sluchátka Niceboy Hive, která
jsou i v xl velikosti a mají stejný průměr měniče jako ta Niceboy Hive. A
ještě by mě zajímalo, jestli jsou circumaurální sluchátka vhodná i na
několikahodinové nošení nebo jsou po nějaké době už nepohodlná. Já jsem si
při výběru bluetooth sluchátek vybral raději Niceboy Hive a ne ta s
označením xl, protože jsem nevěděl, jestli mi třeba nebudou nějak vadit při
dlouhém nošení a zvuk z nich nebude znít jako při zakrytí uší velkými
kelímky. Zdraví Michal.