[Fanda] Ovládání sušičky mobilem

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Středa Leden 2 08:52:42 CET 2019

Dobrý den Lukáši,

pokud budou apky k sušičce dělané jako k televizi, či receiveru, tak to bez
zraku nejde ovládat.
V obou případech se v IPhonu, či v telefonu s Androidem zobrazuje dálkový
ovládač s nepopsanými tlačítky.
Tedy, když šviháte po položkách, tak se dozvíte jen Grafika, grafika a
grafika.
Nemyslím, že v případě sušičky se bude zobrazovat něco jiného, než ty samé
ovládací prvky jako na sušičce.

Hezký den

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Lukáš
Vámoš
Sent: Tuesday, January 01, 2019 11:31 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Ovládání sušičky mobilem

Ahoj,

       máte někdo zkušenost s ovládáním sušiček nebo praček pomocí
aplikace na Iphonu? Aplikace SmartThinQ
<https://itunes.apple.com/us/app/lg-smartthinq/id993504342?mt=8> od LG
vypadá jakžtakž použitelně, povedlo se mi provést registraci přes
Facebook a spustit vyhledávání LG produktů. Láká mě tahle
<https://www.alza.cz/lg-rc81u2av2w-d5308993.htm?kampan=adpla_produkty_MDA_su
sicky_c_1o1_9062892_LGS001_~32181669010~&gclid=Cj0KCQiAvKzhBRC1ARIsANEXdgwGk
g4Qg6N2_24GRUagB0QqpGo4Uk4to-MINL7fm5P3Z1wH7VDTj_EaAoV5EALw_wcB>
sušička, ale obávám se, že se ovládá jen dotykově.

Lukáš Vámoš