[Fanda] jak najít a přepnout stav ve skype

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Leden 1 10:04:16 CET 2019

Ahoj Jindro,

doplním Magdalénku a dodám, že když klikneš na své jméno, musíš najít
šipkou stav. Budeš tam mít třeba Aktivní, na to klikneš a zde se ti
zobrazí nabídka. Změnu stavu budeš muset asi potvrdit, nezkoušel jsem.

Jarek