[Fanda] jak najít a přepnout stav ve skype

Magdaléna Javorová magdalenajavorova na gmail.com
Úterý Leden 1 07:19:57 CET 2019

  Pán učiteľ... vojdite do nastavenia a tam máte zobrazovať stav, ale je
tam len online, nerušiť, neviditeľný a toť vsio
ale môžete si dať aj stav o nálade...ale tie možnosti tam uvidíte

Šťastný nový rok