[Fanda] jak najít a přepnout stav ve skype

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Úterý Leden 1 00:44:34 CET 2019

Dobrý den přeji všem.
Je to takové zvláštní psát takovou věc v první hodině nového roku, ale jindy sem zatím neměl o vánocích čas.
Mohl by mi někdo poradit, jak mám u skype ve verzi 8,34 najít to, jak se momentálně zobrazuji, jesli pryč, online a podobně a jak to přepnout? Vůbec to tam nemůžu najít.. Celkově mi přijde, že je nový skype uplně blbej což se nastavení týče, je toho tam málo, například si ani nejsem schopen překontrolovat, jestli mám zapnuté aktualizace, prostě v nastavení je uplné prd, mrkvosoft asi je schopen podělat vše, co dostane do svých drápů.
Jinak pochopitelně přeji všem příznivcům i nepříznivcům výpočetní techniky a našich digitálních pomocníků vše dobré do nového roku.
Jindra.