[Fanda] zkratky k windows media player

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Říjen 31 22:03:16 CET 2018

Dobrý večer,

Sice Windows MediaPlayer už nepoužívám, ale když jsem ho používal,
zajímala mě nápověda a tak po stisku klávesy F1 jsem se začetl do nápovědy.

V nápovědě toho bylo hodně a také klávesové zkratky.

Může to najít právě tam.

Jarek

Dne 31-10-2018 v 16:53 Helena Gorecká napsal(a):
> ahoj prosim mohl by mi někdo napsat zkratky právě k tomu to přehrávači nebo spíše programu? a jak to řešíte když máte např film s koncovkou avi, a chci se dostat dopředu třeba do prostřed filmu. moc děkuju górecká

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz