[Fanda] UPC Wi-Fi booster

Petr Lokvenc lokvencpetr44 na gmail.com
Středa Říjen 31 15:22:24 CET 2018

A kde se prosím přepíná na jiný kanál? Děkuji.

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] UPC Wi-Fi booster
Od: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
Datum: 31.10.2018 15.13

Dobré odpoledne,

technicky jde o běžný powerline extender s WiFi, takže je otázka, zda
se vyplatí platit UPC 75 Kč měsíčně, nebo si podobné zařízení pořídit
vlastní -- ceny začínají někde od 1300 korun včetně DPH.

Problémy s WiFi se na dálku špatně řeší a někdy opravdu není jiné
cesty, než zakoupit další zařízení, nicméně v řadě případů stačí pouze
stávající WiFi modem přepnout na jiný kanál, který je v místě méně
zarušený, nebo i jen natočit antény (či celé zařízení v případě
interní antény) tak, aby signál směřoval správným směrem...

Hezký den.

Michal Jungmann