[Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Říjen 31 12:48:34 CET 2018

Ahoj Miloš, nič nebolo treba presvedčovať a žiadny čítač obrazovky
Microsoft nezaujímal. Proste som stiahol ten media creation tools a ten
Ti ponúka buď inovovanie systému alebo vytvorenie média. Na jednom
počítači, kde je krabicová verzia Win 7 som dal inovovať. Na druhom
počítači, kde máme  notebook už so systémom teda bez product key sme
dali tú druhú možnosť, teda vytvoriť usb inštalátor, ktorý sme následne
spustili a pri inštalácii zadali, že nemáme product key. V oboch
prípadoch sa systém Win 10 nainštaloval a aktivoval a beží bez
problémov. Ani ťuk o postihnutí či niečo také. Š K

Dňa 31. 10. 2018 o 11:38 Miloš Šmíd napísal(a):