[Fanda] Demo verze programu Supernova.

Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Středa Říjen 31 12:02:10 CET 2018

Zdravím.
Objevil jsem v archivu mého pracovního PC, posílám přes Úschovnu.
Přeji příjemný den. Karel Hrubeš.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Aleš Příborský
Sent: Wednesday, October 31, 2018 11:49 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Demo verze programu Supernova.

    Dobrý den
Psal jsem do Adaptechu dotaz, ale odpověď nějak nedorazila. Odkazy na různých i zahraničních webech na verzi 12 jsou nefunkční, jdou stáhnout jen verze od 13 a výše. Strávil jsem na tom spoustu času a tak jsem si řekl, že zkusím tady zda ji někdo nemá uloženou v počítači jako soubor a mohl mi poslat.
A. Příborský