[Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Říjen 31 11:38:49 CET 2018

Ahoj, Štefane
a jak jsi to tedy přesvědčil, že jsi uživatel se screen readerem a že máš
prodlouženou lhůtu s přechodem na Windows 10?
Miloš

st 31. 10. 2018 v 9:09 odesílatel Štefan Kiss <stefan.kiss na nextra.sk>