[Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Říjen 31 10:27:37 CET 2018

Dobrý den Štefane,
To je docela vtipné. Snad se vám tam po dokončení aktualizace na 1803 nespustí aktualizace třeba na 1603 :))
Přeji hezký den a pevné nervy s Mrchosoftem.
Radek Baštář
> Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
> Komu: "fanda na elsa.cvut.cz" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 31.10.2018 09:09
> Předmět: [Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Dobrý deň, priatelia, len pre zaujímavosť Vám chcem napísať o mojej
čerstvej skúsenosti s aktualizáciou Windows 10.

   Pred pár dňami som na stolnom počítači prešiel z Win 7 na Win 10 a
keďže som upgradoval pomocou Media creation tools, nainštalovala sa mi
tam ešte verzia 1803. Včera večer systém ohlásil aktualizáciu a po dlhom
sťahovaní, inštalovaní a reštartovaní počítača mám verziu 1703. :d Takže
aj takto môže dopadnúť update. Teraz práve sa tam sťahuje ďalšia
aktualizácia a to 1803 takže sa teším, že budem mať počítač zasa o kus
vynovený. Hlavu hore, ako píše Microsoft. Š K