[Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Říjen 31 10:11:59 CET 2018

no ona ta říjnová ti ani být nabídnuta nemůže, resp měla by být stažena,
měli nějaké problémy, mazaly se soubory a td. a zatim sem se teda
nedočetl o tom, že by to bylo opravené, takže já osobně mám aktualizace
úplně pozastavené.

Petr Vondrášek