[Fanda] Letecká pošta.

Petr Lokvenc lokvencpetr44 na gmail.com
Středa Říjen 31 10:10:56 CET 2018

Zdravím,
jaký používáš prohlížeč? Zkusil bych nainstalovat doplněk na blokování reklam. Petr

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] Letecká pošta.
Od: Martina Ribárová <ribarova na quick.cz>
Datum: 31.10.2018 09.51

Dobré dopoledne přeji,

už jsem zjistila, co je na té Letecké tak jiné.

Opravdu mi tam začaly vybíhat jakési reklamy, které jsem tam nikdy předtím
neměla.

Někdo sem psal, že jemu se tak taky děje. Moc prosím, můžete mi ještě
poradit, jak se toho zbavit? Jednou tam vyskočí reklama na Alzu, příště zase
na seznam.cz a pak až, pod tou reklamou, se konečně nachází soubor a vše
tak, jak jsem tomu byla zvyklá dříve.

Jinak moc děkuji všem za odpovědi a rady, moc si toho zde vážím. Pokud tedy
lze nějak vypnout tu reklamu, aby nevybíhala na Letecké poště?

Není to samozřejmě nic tragického, jenom je to nepříjemná záležitost a
hlavně a především nezvyk.

Děkuji moc předem a přeji krásný, sluneční poslední den, měsíce října.
Martina Ribárová.