[Fanda] Zaujímavosť o aktualizácii Windows

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Říjen 31 09:09:29 CET 2018

Dobrý deň, priatelia, len pre zaujímavosť Vám chcem napísať o mojej
čerstvej skúsenosti s aktualizáciou Windows 10.

   Pred pár dňami som na stolnom počítači prešiel z Win 7 na Win 10 a
keďže som upgradoval pomocou Media creation tools, nainštalovala sa mi
tam ešte verzia 1803. Včera večer systém ohlásil aktualizáciu a po dlhom
sťahovaní, inštalovaní a reštartovaní počítača mám verziu 1703. :d Takže
aj takto môže dopadnúť update. Teraz práve sa tam sťahuje ďalšia
aktualizácia a to 1803 takže sa teším, že budem mať počítač zasa o kus
vynovený. Hlavu hore, ako píše Microsoft. Š K