[Fanda] hovoriaca televiza s androidom, kde kúpiť?

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Říjen 30 20:42:19 CET 2018

Ahoj!
Sú aj televízory, ktoré už majú všetko ako súčasť operačného systemu.
Vyhovuje napríklad rada Sony Bravia, kde netreba nič doinštalovať, len
spustiť talkback.
Obsahuje všetky free jazyky google.
Talkback sa potom musí zase zablokovať, aby neblokoval dalšie funkcie,
napríklad spustenie AD.
Takisto ak je na aktuálnom kanáli aktivovaný AD, prechodom na iný kanál sa
automaticky vypne.
Rovnako spustením talkbacku sa táto funkcia zablokuje spolu s hlasovým
ovládaním, takže je potrebné v menu zase talkback zablokovať, aby to
fungovalo.
Je to trocha krkolomné riešenie, ale ako som debatil s technickou podporou,
najprv nerozumeli o čom je reč a nakoniec už nereagovali na žiadny podnet.
Pri zablokovanom talkbacku je napodiv skoro všetko ozvučené a dá sa nastaviť
kopec vecí, na rozdiel od iných značiek.
K TV je možné pripojiť aj bežnú USB klávesnicu a USB myš, ktoré sú
použitelné vo vyhladávači Opera. Samozrejme sa dá ešte doinštalovať aj
Mozila Firefox, či VLC media player.

Dalšie značky sú už trocha problematickejšie, ale použitelné.
Napríklad Panasonic má len svoje vlastné prostredie, Samsung, či LG sú
ozvučené Talkbackom len v anglištine aj pri slovenskom prostredí, teda
používajú anglickú syntezu reči.
Samsunng zase má výhodu v tom, že ak sa už raz spustí AD, funguje to do
vypnutia v každom kanále a rozumie hlasovým príkazom v anglištine.
V takomto stave sa už priamo dodáva a vidiaci kamarát dlho nevedel, kto mu
komentuje dej na obrazovke, kým som mu nevysvettlil, kde to môže vypnúť.

Iný jazyk sa dá odblokovať len cez servisné menu, ale to musí robiť servis,
inak zákazník príde o záruku.

V podstate je možné zobrať do práce televízor s Androidom a Talkback aj
syntézu reči tam doinštalovať s Google play.
Poinformuj sa v Tyflocentre v Brne, kde to zrealizovali na televízore
Philips.
Peter