[Fanda] Letecká pošta.

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Říjen 30 07:31:41 CET 2018

Ahoj!
Ako som zaregistroval, tak vzhlad leteckej pošty závisí od počtu reklám,
ktoré sa na konkrétnu stránku pridajú automaticky. Ak je stránka zatažená
reaguje pomalšie, už sa mi párkrát stalo, že Jaws mi zahlásil nesprávne
pozíciu a namiesto odkazu na poslaný titul som aktivoval iný odkaz so
všetkými dôsledkami, teda musel som sa vrátiť speť na východziu stránku
leteckej pošty. Potom zopakovať vyhladanie odkazu na titul a stiahnuť.
Otestoval som pre istotu počítač, ale nenašiel v nom žiadny vírus, ani
malware, teda jednoznačne to bol len problém s pomalým načítaním stránky.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 29. októbra 2018 16:50
Predmet: [Fanda] Letecká pošta.

Dobré odpoledne,

ráda bych se s dovolením zeptala. Nevšimnul si někdo, že by se v poslední
době změnil nějak vzhled stránek Letecké pošty?

Nemám teď na mysli odesílání souborů, ale když dostanu odkaz ke stažení,
není to prostě, jako tomu bývalo dřív. Nemohu se teď tak lehce dostat na
název souboru, když tedy odkliknu odkaz na Letecké poště, tak tam vždy byl
název souboru odkaz a já dala enter, řeklo to navštíveno a stáhlo mi to. Já
se přiznám, že jsem se tam vždy dostávala šipkou dolů, teď mi to již nejde.

Používám NVDA, nejnovější verzi, Windows 10 32 byt a teď musím dát vždy
písmeno H jako Hana, čímž se dostanu na ten odkaz, z něhož mohu soubory
stáhnout. Když dám dvakrát po sobě písmeno H, tak se tam dostanu, jinak ne.

Tak se chci jen zeptat, zda nějak nezměnili vzhled stránek, nebo jestli se u
mne něco někde nepřenastavilo? Ale např. u Úschovny je vše tak, jako
vždycky. Používám prohlížeč Mozilla Firefox a určitě jsem teda já nikde v
Mozille nic nenastavovala. I stránky např. ulozto jsou stejné, jak jsem byla
zvyklá, jen ta Letecká mi přijde nějaká jiná.

S přáním hezkých dní se loučí Martina Ribárová.