[Fanda] Letecká pošta.

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pondělí Říjen 29 18:35:14 CET 2018

ahoj martino tak to mně se taky občas stává, ale ne uvšeho. jen někdy se tam
tak musím dostat taky 2krát stisknout h ale někdy mi to jde v pohodě. helena
----- Původní zpráva -----
Od: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 29. října 2018 16:50
Předmět: [Fanda] Letecká pošta.

Dobré odpoledne,

ráda bych se s dovolením zeptala. Nevšimnul si někdo, že by se v poslední
době změnil nějak vzhled stránek Letecké pošty?

Nemám teď na mysli odesílání souborů, ale když dostanu odkaz ke stažení,
není to prostě, jako tomu bývalo dřív. Nemohu se teď tak lehce dostat na
název souboru, když tedy odkliknu odkaz na Letecké poště, tak tam vždy byl
název souboru odkaz a já dala enter, řeklo to navštíveno a stáhlo mi to. Já
se přiznám, že jsem se tam vždy dostávala šipkou dolů, teď mi to již nejde.

Používám NVDA, nejnovější verzi, Windows 10 32 byt a teď musím dát vždy
písmeno H jako Hana, čímž se dostanu na ten odkaz, z něhož mohu soubory
stáhnout. Když dám dvakrát po sobě písmeno H, tak se tam dostanu, jinak ne.

Tak se chci jen zeptat, zda nějak nezměnili vzhled stránek, nebo jestli se u
mne něco někde nepřenastavilo? Ale např. u Úschovny je vše tak, jako
vždycky. Používám prohlížeč Mozilla Firefox a určitě jsem teda já nikde v
Mozille nic nenastavovala. I stránky např. ulozto jsou stejné, jak jsem byla
zvyklá, jen ta Letecká mi přijde nějaká jiná.

S přáním hezkých dní se loučí Martina Ribárová.