[Fanda] Letecká pošta.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pondělí Říjen 29 17:40:50 CET 2018

Zdravím. Mám Windows 7 64, k tomu Jaws 17 a to již pěkných pár let. Vámy
popsaný způsob s písmenem h používám celou dobu od vzniku komentovaných i
nekomentovaných filmů. Jinak jsem to ani nedělal a tak se, z mého pohledu,
nezměnilo nic. Zdravím,
Tonda.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Martina
Ribárová
Sent: Monday, October 29, 2018 4:51 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Letecká pošta.

Dobré odpoledne,

ráda bych se s dovolením zeptala. Nevšimnul si někdo, že by se v poslední
době změnil nějak vzhled stránek Letecké pošty?

Nemám teď na mysli odesílání souborů, ale když dostanu odkaz ke stažení,
není to prostě, jako tomu bývalo dřív. Nemohu se teď tak lehce dostat na
název souboru, když tedy odkliknu odkaz na Letecké poště, tak tam vždy byl
název souboru odkaz a já dala enter, řeklo to navštíveno a stáhlo mi to. Já
se přiznám, že jsem se tam vždy dostávala šipkou dolů, teď mi to již nejde.

Používám NVDA, nejnovější verzi, Windows 10 32 byt a teď musím dát vždy
písmeno H jako Hana, čímž se dostanu na ten odkaz, z něhož mohu soubory
stáhnout. Když dám dvakrát po sobě písmeno H, tak se tam dostanu, jinak ne.

Tak se chci jen zeptat, zda nějak nezměnili vzhled stránek, nebo jestli se u
mne něco někde nepřenastavilo? Ale např. u Úschovny je vše tak, jako
vždycky. Používám prohlížeč Mozilla Firefox a určitě jsem teda já nikde v
Mozille nic nenastavovala. I stránky např. ulozto jsou stejné, jak jsem byla
zvyklá, jen ta Letecká mi přijde nějaká jiná.

S přáním hezkých dní se loučí Martina Ribárová.