[Fanda] Letecká pošta.

Petr Lokvenc lokvencpetr44 na gmail.com
Pondělí Říjen 29 17:15:47 CET 2018

Zdravím,
písmeno h je pohyb po nadpisech a písmeno k je pohyb po odkazech. Petr

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] Letecká pošta.
Od: Martina Ribárová <ribarova na quick.cz>
Datum: 29.10.2018 16.57

Dobré odpoledne,

ráda bych se s dovolením zeptala. Nevšimnul si někdo, že by se v poslední době změnil nějak vzhled stránek Letecké pošty?

Nemám teď na mysli odesílání souborů, ale když dostanu odkaz ke stažení, není to prostě, jako tomu bývalo dřív. Nemohu se teď tak lehce dostat na název souboru, když tedy odkliknu odkaz na Letecké poště, tak tam vždy byl název souboru odkaz a já dala enter, řeklo to navštíveno a stáhlo mi to. Já se přiznám, že jsem se tam vždy dostávala šipkou dolů, teď mi to již nejde.

Používám NVDA, nejnovější verzi, Windows 10 32 byt a teď musím dát vždy písmeno H jako Hana, čímž se dostanu na ten odkaz, z něhož mohu soubory stáhnout. Když dám dvakrát po sobě písmeno H, tak se tam dostanu, jinak ne.

Tak se chci jen zeptat, zda nějak nezměnili vzhled stránek, nebo jestli se u mne něco někde nepřenastavilo? Ale např. u Úschovny je vše tak, jako vždycky. Používám prohlížeč Mozilla Firefox a určitě jsem teda já nikde v Mozille nic nenastavovala. I stránky např. ulozto jsou stejné, jak jsem byla zvyklá, jen ta Letecká mi přijde nějaká jiná.

S přáním hezkých dní se loučí Martina Ribárová.