[Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Pondělí Říjen 29 05:12:19 CET 2018


Zdravím Luvbo.


Skus Firefox a NVDAčko.

Já sWM. ti nepomůžu.

Míra



Dne 28.10.2018 v 15:39 Jiří Škrába napsal(a):
> Zdravím,
>
> nevím co máte za odečítač, ale toto se děje ve Win 7 a Jaws 16.
> Win 7 a Jaws 15 tento problém nemá stejně jako Win 10 a Jaws 2018.
>
> S vybráním účtu?
> Myslím, že tam je odkaz na starší verzi IB.
>
> Jiří Škrába
>
> -----Original Message-----
> From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Lubomir
> Prokes
> Sent: Sunday, October 28, 2018 2:52 PM
> To: fanda na elsa.cvut.cz
> Subject: [Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny
>
>          Milí fandové.
> Obracím se na vás s následujícím problémem.
> Doposud se mi nedaří platit přes Poštovní spořitelnu od doby, kdy provedli
> změnu elektronického bankovnictví.
> V tom původním, které bylo pro nás, nevidomé přehledné nebylo třeba zadávat
> účet z nějž chci platit. Mám 3 účty,, jen z osobního lze platit, bylo to tam
>
> automaticky dané a logické. Nyní však je tlačítko vyberte účet z nějž chcete
>
> platit, avšak účty nejsou pro nevidomého dostupné, kdyby tam byla nějaká
> rozbalovací roletka,  dalo by se tam najet. Musím si na účty nechat najet
> myší vidící osobou.
> Když vše vyplním, zadám SMS klíč, Internet Explorer mi hlásí následující:
> Problém Internet explorer přestal řádně funkogat, nabízí se možná řešení,
> počkat, což je bez výsledku a ukončit program.
> Děkuji za rady.
> Se srdečným pozdravem |Luboš Prokeš.
>
>



Další informace o konferenci Fanda