[Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny

Tapin tapinek na gmail.com
Neděle Říjen 28 16:19:41 CET 2018

Dobrý den,

Když na tlačítko pro výběr účtů stisknete enter, aktivuje se standardní
seznam s účty v podobě dropdown listu, kde můžete šipkou vybrat daný účet,
na kterém opět stisknete enter. Tím dojde k vybrání účtu, ze kterého budete
chtít platit. Je to nestandardně řešené, protože seznam s účty není hlášen
jako seznam, ale jako tlačítko. Jakmile ale na tom stisknete enter,
tlačítko se promění v onen dropdown list. S IE neporadím, používám Firefox
+ NVDA. Možná se jedná o starší IE, přičemž nový bankovní systém je
optimalizovaný pro nejnovější verze, nevím.

Hezký den
Vítek SVCS

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
28. 10. 2018 14:51

Milí fandové.
Obracím se na vás s následujícím problémem.
Doposud se mi nedaří platit přes Poštovní spořitelnu od doby, kdy provedli
změnu elektronického bankovnictví.
V tom původním, které bylo pro nás, nevidomé přehledné nebylo třeba zadávat
účet z nějž chci platit. Mám 3 účty" jen z osobního lze platit, bylo to tam
automaticky dané a logické. Nyní však je tlačítko vyberte účet z nějž
chcete
platit, avšak účty nejsou pro nevidomého dostupné, kdyby tam byla nějaká
rozbalovací roletka, dalo by se tam najet. Musím si na účty nechat najet
myší vidící osobou.
Když vše vyplním, zadám SMS klíč, Internet Explorer mi hlásí následující:
Problém Internet explorer přestal řádně funkogat, nabízí se možná řešení,
počkat, což je bez výsledku a ukončit program.
Děkuji za rady.
Se srdečným pozdravem |Luboš Prokeš.