[Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny

Petr Lokvenc lokvencpetr44 na gmail.com
Neděle Říjen 28 15:49:44 CET 2018


Dobrý den,
zkoušel jste to i v jiném prohlížeči? Používám Firefox a NVDA a naprosto v pohodě, ale je pravda, že mám jen jeden účet. Petr

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny
Od: Lubomir Prokes <prokes.lubos na quick.cz>
Datum: 28.10.2018 14.52

        Milí fandové.
Obracím se na vás s následujícím problémem.
Doposud se mi nedaří platit přes Poštovní spořitelnu od doby, kdy provedli 
změnu elektronického bankovnictví.
V tom původním, které bylo pro nás, nevidomé přehledné nebylo třeba zadávat 
účet z nějž chci platit. Mám 3 účty,, jen z osobního lze platit, bylo to tam 
automaticky dané a logické. Nyní však je tlačítko vyberte účet z nějž chcete 
platit, avšak účty nejsou pro nevidomého dostupné, kdyby tam byla nějaká 
rozbalovací roletka,  dalo by se tam najet. Musím si na účty nechat najet 
myší vidící osobou.
Když vše vyplním, zadám SMS klíč, Internet Explorer mi hlásí následující:
Problém Internet explorer přestal řádně funkogat, nabízí se možná řešení, 
počkat, což je bez výsledku a ukončit program.
Děkuji za rady.
Se srdečným pozdravem |Luboš Prokeš.




Další informace o konferenci Fanda