[Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny
Jiří Škrába
j.skraba na seznam.cz
Neděle Říjen 28 15:39:09 CET 2018
Zdravím,
nevím co máte za odečítač, ale toto se děje ve Win 7 a Jaws 16.
Win 7 a Jaws 15 tento problém nemá stejně jako Win 10 a Jaws 2018.
S vybráním účtu?
Myslím, že tam je odkaz na starší verzi IB.
Jiří Škrába
-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Lubomir
Prokes
Sent: Sunday, October 28, 2018 2:52 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] problém s placením prostřednictvím Poštovní spořitelny
Milí fandové.
Obracím se na vás s následujícím problémem.
Doposud se mi nedaří platit přes Poštovní spořitelnu od doby, kdy provedli
změnu elektronického bankovnictví.
V tom původním, které bylo pro nás, nevidomé přehledné nebylo třeba zadávat
účet z nějž chci platit. Mám 3 účty,, jen z osobního lze platit, bylo to tam
automaticky dané a logické. Nyní však je tlačítko vyberte účet z nějž chcete
platit, avšak účty nejsou pro nevidomého dostupné, kdyby tam byla nějaká
rozbalovací roletka, dalo by se tam najet. Musím si na účty nechat najet
myší vidící osobou.
Když vše vyplním, zadám SMS klíč, Internet Explorer mi hlásí následující:
Problém Internet explorer přestal řádně funkogat, nabízí se možná řešení,
počkat, což je bez výsledku a ukončit program.
Děkuji za rady.
Se srdečným pozdravem |Luboš Prokeš.
Další informace o konferenci Fanda