[Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Sobota Říjen 27 19:51:35 CEST 2018

no právě ten backspace toto vyvolává, rezp vrátíš se defakto nad místní
složky a tam ti to počet říká, na plochu se dostaneš jedině win +d či
win +m.
backspacem to určitě nejde.

Petr Vondrášek