[Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Sobota Říjen 27 18:46:53 CEST 2018

ano já vás chápu ale nevim proč když dám backspace tak mi to začne číst
kolik mmám správ nepřečtených kolik odstraněných atd. nikdy mi tohle nedělal
zřejmě jsem něco zvorala. díky za pomoc górecká
----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 27. října 2018 18:43
Předmět: Re: [Fanda]problém s přechodem na plochu z otlocku

Zdravím

Na plochu spíše zkratka
Win + D

Backspacem se spíš budete pohybovat v aplikaci zřejmě v rámci nadřazených
složek

Martin

---------- Původní e-mail ----------
Od: Helena Gorecká <helena.gorecka na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 27. 10. 2018 18:24:56
Předmět: [Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku
"ahoj prosim může mi někdo poradit mám xp a stala se mi věc, že jakmile
otevřu mailové správy v otlocku tak mi to čte kolik jich kde mám např kolik
jich mám odeslaných kolik k přečtení atd. nevim kde jsem zmáčkla, zkrátka
když se chci vrátit zpět na plochu backspacem tak mi to právě začne číst a
na plochu mě to nepustí. dřív mi to nedělalo zřejmě jsem někde zas něco
zmáčkla. místní složky mi zbalit nejdou tak nevim kde je opět chyba. moc
díky górecká
"