[Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Sobota Říjen 27 18:43:07 CEST 2018

Zdravím

Na plochu spíše zkratka
Win + D

Backspacem se spíš budete pohybovat v aplikaci zřejmě v rámci nadřazených
složek

Martin

---------- Původní e-mail ----------
Od: Helena Gorecká <helena.gorecka na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 27. 10. 2018 18:24:56
Předmět: [Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku
"ahoj prosim může mi někdo poradit mám xp a stala se mi věc, že jakmile
otevřu mailové správy v otlocku tak mi to čte kolik jich kde mám např kolik
jich mám odeslaných kolik k přečtení atd. nevim kde jsem zmáčkla, zkrátka
když se chci vrátit zpět na plochu backspacem tak mi to právě začne číst a
na plochu mě to nepustí. dřív mi to nedělalo zřejmě jsem někde zas něco
zmáčkla. místní složky mi zbalit nejdou tak nevim kde je opět chyba. moc
díky górecká
"