[Fanda] problém s přechodem na plochu z otlocku

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Sobota Říjen 27 18:24:22 CEST 2018

ahoj prosim může mi někdo poradit mám xp a stala se mi věc, že jakmile otevřu mailové správy v otlocku tak mi to čte kolik jich kde mám např kolik jich mám  odeslaných kolik k přečtení atd. nevim kde jsem zmáčkla, zkrátka když se chci vrátit zpět na plochu backspacem tak mi to právě začne číst a na plochu mě to nepustí. dřív mi to nedělalo zřejmě jsem někde zas něco zmáčkla. místní složky mi zbalit nejdou tak nevim kde je opět chyba. moc díky górecká