[Fanda] Dotaz na antivirus v pc

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Říjen 27 12:58:34 CEST 2018

Ahoj,
předesílám, že s NVDA téměř neumím, ale co jsem zkoušel, Avast byl s
NVDA přístupný pouze tehdy, pokud se v antiviru vypnul sebeobranný
mechanismus, který by měl různé škodné zabránit v jeho odstavení.
Jak je to teď netuším, ale přístupnost Avastu jako taková je v
posledních verzích dosti mizerná, sám ho používám s Jawsem 14.0 a nějak
to jde, ale do ideálu to má rozhodně daleko.

Martin.

---