[Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Sobota Říjen 27 11:03:39 CEST 2018

Dobrý den,

Asi máte pravdu Štefane. Já se kdysi setkal s něčím podobným. Tátovi jsem do počítače nainstaloval jeden program a provedl jsem v něm nějaké nastavení. To nastavení jsem dal uložit. Při příštím spuštění se ten program spustil ve stavu, jako bych tam žádnou změnu nastavení neprovedl. Takhle několikrát dokola. Pak jsem zjistil, že program neměl oprávnění k tomu, aby si v té složce Program files mohl vytvořit soubor, kam by si uložil to nové nastavení.
Kdyby pánovi nepomohlo nainstalovat tu hru do nějaké méně chráněné složky než je Program files, mohlo by pomoct vyvolat vlastnosti té složky hry v Program files a změnit oprávnění.

Přeji pěkný den

Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň
> Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 26.10.2018 07:34
> Předmět: Re: [Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Dobrý deň, ja by som navrhoval nainštalovať program do iného umiestnenia
ako je Program files. Ja som sa s týmto problémom stretol pri vývoji
Eurofly a hoci na niektorých počítačoch šlapalo všetko dobre, na iných
sa objavoval presne tento problém, ak sa program pokúšal hoci aj interne
pre seba si niečo zapísať do zložky, kde je naišntalovaný. V tomto
prípade tipujem, že daný program si chce niečo uložiť do svojej zložky a
Windows mu to proste nedovolí. Najjednoduchšia cesta by bola program
preinštalovať a umiestniť ho napr priamo na disk C teda do zložky c:XXX
alebo si na podobné programy vytvoriť nejakú novú zložku napríklad Moje
program files a podobne. Skrátka aby to nebola tá systémová, ktorú si
systém tak stráži.

    Š Kiss

Dňa 25. 10. 2018 o 18:10 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):