[Fanda] Dotaz na antivirus v pc

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Říjen 26 22:09:11 CEST 2018

Dobrý večer na konferenci.

Může mi někdo říct jak je přístupný antivirus avast na počítači s odečítačem
nvda?

Já mám sice ještě dva roky na tomto počítači avg internet security, ale taky
se mi moc nelíbí že není přístupný s nvda a že vykoná něco aniž bych o tom
věděl.

A hlavně po vypršení licence budu potřebovat k sobě nějakého koukavce
nejspíš, protože to nové licenční číslo si stejně do avg nevložím sám, proto
bych se chtěl zeptat jak je to u avastu jestli je s nvda přístupný.

Předem děkuji za odpověď.

Radek Štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz