[Fanda] avg

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Říjen 25 22:08:46 CEST 2018

Zdravím Mirku,

jestli máte nainstalovaný OCR od Acdesignu, tak zkuste stisknout klávesy
pravý alt a F5. Mělo by se vám ozvat, kolik slov je zobrazeno.

Pak šipkami zkuste zjistit, co vám říká Avg.

Někdy se to zobrazí korektně, někdy ne.

Jestli ten OCR nemáte, pomohl by vám s tím pan Doušek na čísle 531 022 257.

Na to číslo můžete zavolat a domluvit se.

Jarek

Dne 25-10-2018 v 16:36 Miroslav Németh napsal(a):
> Zdravím na konferenci,
> chtěl jsem se zeptat Vás, kteří používáte antivirový program AVg-internet-security zda jej máte  ozvučený?
> Mně ani nepípne, takže když vyhodí nějaké dialogové okno tak nemám potuchy co se děje. Nevíte o nějakém řešení?
> Mám win8  a winmonitor2.1
> díky za rady
> mirek Németh

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz