[Fanda] otazka - vysoke zatazenie procesora

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 21:51:36 CEST 2018

Tak čo sa týka Win -10, tak optimalizačný nástroj ktorému neviem ani na
meno prísť vždy po stiahnutí updatov robí akúsi kompresiu či také niečo.

Ďalší neslávne známy CompatTelRunner, ktorý kontroluje kompatibilitu.
Ale môže to byť aj Defender ak ho používate. Ja už toto vlastne
nepostrehnem, teraz už rozumiem o čom Peťo Nedorost hovoril keď povedal,
že chladenie Lenova je tiché.

Vo všeobecnosti sa dá povedať, že sú to blbosti, ktoré spúšťa windows
cez task scheduler.

Dňa 23.10.2018 o 10:27 JohnyKrekan napísal(a):