[Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 25 18:10:49 CEST 2018

Bohužel to nepomohlo a počítač stále vyhazuje tu hlášku s tím přístupem k určenému zařízení cestě nebo souboru, ještě mně napadlo nemůže to dělat třeba proto že ten exe soubor může být třeba poškozený nějak?

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Ondrej Rosik
Sent: Thursday, October 25, 2018 6:02 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Skúste ísť cez tento počítač na disk C. Tam adresár prorgam files. Tam adresár samtupy. Tam súbor stw.exe.

Ak náhodou je tam adresár survive the wild, tam by ten súbor stw.exe mohol byť.

Príp skúste otázku anglicky smerovať na fórum audiogames.net.

Dňa 25.10.2018 o 17:31 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):