[Fanda] jak nastavit čas ve win 7

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 17:45:53 CEST 2018

Dobrý den.

Nabízím následující:

klávesa Windows (vlevo mezi Ctrl a Alt), systémové menu
zadat
Datum a čas
Enter
otevře se dialog datum a čas

v dialogu datum a čas

tabulátorem na "Změnit nastavení data a času... odkaz "
Enter
v dialogovém okně karta Datum a čas
Změnit datum a čas... tlačítko
tabulátorem na editační číselník, kde lze čas zadat

Ale toto se mi nezdá dost komfortní, standardně se o čas stará server, ke
kterému je připojena daná služba

zkuste v dialogu Datum a čas pomocí Alt + TAbulátor přejít na kartu
Čas z internetu

Měla byste slyšet nějakou podobnou hlášku:

Tento počítač je nastaven na automatickou synchronizaci se serverem time.
windows.com. Tento počítač je nastaven na automatickou naplánovanou
synchronizaci.

Pokud ne, a chtěla byste to nastavit, mám to nastaveno následovně

v dané kartě Tlačíko
Změnit nastavení... tlačítko

a tam

zaškrtnout
Synchronizovat s časovým serverem v Internetu zaškrtávací políčko
tabulátorem na rozbalvací menu, kde vybrat server

já mám

time.windows.com

tabulátorem na aktualizovat nyní tlačítko, Enter

a pak tabulátorem na OK tlačítko a Enter

A mělo by to fungovat automaticky

S pozdravem

Martin Klen

---------- Původní e-mail ----------