[Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 17:45:38 CEST 2018

otevři si tento počítač, místní disk, v něm program files, v něm si
najdi složku s tou hrou, a v ní budeš mít přímo ten exe soubor, pokud ti
to přez něj zpustit půjde, stačí potom přez kontext menu dát odeslat na
plochu.

Petr Vondrášek