[Fanda] avg

Michal Raclavský raclavskym na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 16:39:24 CEST 2018

Zdravím,

Avg máme v práci a bohužel nemluví s žádným odečítačem. Doporučuju buď
používat Windows Defender nebo přejít na Eset, který s Jawsem mluví, ale
mám odzkoušenou až poslední verzi, tedy Jaws 2018. S ostatními verzemi
bohužel nemám žádné zkušenosti.

Michal.