[Fanda] prosim došla správa jak mohu utvořit novou domovskou stránku

ppartyka ppartyka na chello.cz
Čtvrtek Říjen 25 16:37:18 CEST 2018

Jirko, mohl bys sem dát souhrný seznam zkratek pro tu Mozilu? Tohle vypadá
pěkně a rychle.

Dík.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Jiří Škrába" <j.skraba na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 25, 2018 3:30 PM
Subject: Re: [Fanda]prosim došla správa jak mohu utvořit novou domovskou
stránku

Dobrý den,

ještě k vytvoření domovské stránky v Mozille.
otevřete si stránku, kterou chcete mít jako domovskou a až se vám načte
použijte klávesy alt+shift+k
A máte domovskou stránku.
Když budete brouzdat kdekoliv na internetu a budete se chtít rychle vrátit
na domovskou stránku, stačí stisknout alt+home.

Jiří Škrába